Direktlänk till inlägg 26 juni 2009

Låång arbetsdag

Av Jennie - 26 juni 2009 00:06

Va är hon inte ledig tänker ni säkert och joo de är jag, från jobbet i alla fall :) Hemma däremot blir man väl aldrig ledig. Fy så jag har målat idag! Gick ut och började vid 10.30 och gick in igen 23.30....blää för att måla nå mer. Visst jag gick ju in för att äta och så men annars så spenderade jag hela dagen i garaget. Imorn ska jag kliva upp i tid, måla några timmar och sen så ska jag vara lite ledig mitt på dan. Ska passa på att vara lite social med Cami som ska vara hos oss i helgen :) Så imorn blir de promis, sol och eventuellt lite bad ;) Efter de...lite mera målning haha!


Nä nu ska jag sussa några timmar...sov gott! /Jennie

 
 
Ingen bild

Nyfiken

26 juni 2009 11:44

Mera bilder så man får se vad som händer. En blogg är inge rolig att bara läsa, man vill ju även se lite bilder på de du skriver om :) Bara ett litet tips :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jennie - 9 september 2009 21:28

...men inte här! Har gjort en liten flytt, tillfällig eller permanent det återstår att se. Men vill ni kika så kolla på lillalyckliga.blogg.se ;) ...

Av Jennie - 26 juli 2009 19:57

Sitter och är lite besviken över att folk inte uppdaterar sina bloggar här i sommar. Problemet är bara att jag gör precis samma sak själv :) Jag bara ids inte skriva nått. Men de är så mycket roligare att läsa andras än att skriva i min egen ;) I all...

Av Jennie - 20 juli 2009 22:27

Är just nu på väg hem från Fagersta som sagt. Har varit ner en snabbis och köpt en bil :) En ford mondeo. Åkte tåg ner, köpte bilen efter många om och men och nu är vi äntligen på väg hemöver. Trött som en gnu är jag! Hade funderingar på att ta in på...

Av Jennie - 10 juli 2009 13:33

Nu vart de svårt...bara inne en kortis medans oljan torkar och då ringer tc. Fick frågan om jag kan jobba ganska mycke v 30-31...jag har ju bara semester 3 veckor och dom där är dom 2 första...Men samtidigt så är de så skoj att tolka och nu under som...

Av Jennie - 9 juli 2009 21:37

De är som jag alltid säger, det är fredag hela veckan! Tiden spriger iväg så de börjar kännas som om sommaren snart är slut. Till och med innan jag har hunnit gått på semester :) Sitter på jobbet nu och jobbar tills imornbitti sen efter de så återst...

Ovido - Quiz & Flashcards